Toissapäivänä päätin ottaa ensimmäistä kertaa väliaikakuvia bulkkauksen aloituksen jälkeen. Aloitin massakauden 25. toukokuuta. Jotenkin naurattaa tuo ennen ja jälkeen kuva. Lihaksiahan mun piti kasvattaa eikä tissejä. Mut otetaan nyt sitten nekin gainssit jos on ihan pakko! image-normal.jpg

Sääret eivät ole paksuuntuneet kuukaudessa yhtään eikä myöskään pohkeet, mikä on hyvä. 

Mullahan siis oli tälle biksuesittelylle joku pointtikin (seli seli). Treenaan salilla kuin äijät, mutta silti se itse kehonrakennusohjelma ei tee mitään tisseille. Tissit on rasvakudosta ja kehonrakentajanaiset laihduttavat rasvan pois. Eli jos treenaa kovaa, mutta ei laihduta, niin itse treenaaminen ei pienennä rintoja. Monet  ottavat implantit sen vuoksi, koska rintoja ei voi treenata (koska ovat rasvaa). Itse en missään nimessä aio koskaan ottaa rintaimplantteja paitsi jos rinnat poistetaan syövän vuoksi. 

Toinen huomio on se, että vaikka koko elämäni olen pelännyt treenata jalkoja, koska sääreni on kun puunrungot, mutta nyt vaikka treenaan todella kovaa jalkoja ja jopa pohkeita, niin se eivät ole kasvaneet yhtään leveyttä. Ne näyttävät sata paljon paremmilta kuin ennen ja vaikkei olekaan tikut ja hankautuvat toisiaan vasten kävellessä. Ne näyttävät paljon  paremmilta kuin silloin kun olin laiha läski. 

Joo, olen ollut kaikkea elämäni aikana, läski, laiha läski, ja nyt ensimmäistä kertaa yritän jotain muuta. Tähän mennessä olen tyytyväinen tuloksiin.